ΔΩΡΕΑΝ ΠΛΗΡΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 29 ΣΗΜΕΙΩΝ
Ο πλήρης τεχνικός έλεγχος του Citroen Peugeot Renault οχήματος σας περιλαμβάνει τα παρακάτω σημεία:
ΕΡΓΑΣΙΕΣ SERVICE
Έλεγχος σύγκλισης (συγκλισιόμετρο)
Το όχημα περνάει από συγκλισιόμετρο, εκεί βλέπουμε πόση σύγκλιση ή απόκλιση έχει το όχημά μας. Μετά το συγκλισιόμετρο το όχημα μας ανεβαίνει στο αμορτισερόμετρο για να μετρηθεί το βάρος του και στη συνέχεια με μια δύναμη που δίνει το αμορτισερόμετρο στο αυτοκίνητο ελέγχουμε τη σωστή λειτουργία του κάθε αμορτισέρ αλλά και συνολικά ανά άξονα τη λειτουργία των αμορτισέρ.
Ελέγχος Φρένων
Περνάμε το αυτοκίνητο από φρενόμετρο για να γίνει έλεγχος στα φρένα. Στο φρενόμετρο ελέγχουμε τον κάθε τροχό ξεχωριστά σαν απόδοση, και στη συνέχεια όπως και στα αμορτισέρ ελέγχουμε το φρενάρισμα ανά άξονα. Στο φρενόμετρο γίνεται επίσης έλεγχος στο χειρόφρενο.
Έλεγχος - Ρύθμιση Φανών
Μετά το φρενόμετρο, το όχημα ελέγχεται στα φώτα διασταύρωσης και πορείας. Στη μέτρηση των φώτων ελέγχουμε την καλή σκόπευση στα φώτα διασταύρωσης, την ένταση και την ένταση στα φώτα πορείας.
Κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου ο ελεγκτής μετράει την σωστή λειτουργία των δειχτών κατεύθυνσης, δεικτών ανάγκης και τα φώτα στην όπισθεν.
Κατά τη διάρκεια του τεχνικού ελέγχου ο ελεγκτής μετράει την σωστή λειτουργία των δειχτών κατεύθυνσης, δεικτών ανάγκης και τα φώτα στην όπισθεν.
Ελέγχος κινητήρα και σύστημα πέδησης
Μετά τη μέτρηση των φώτων το όχημα οδηγείται στο λάκκο κατόπευσης. Εκεί υπάρχει το τζογόμετρο με το οποίο δίνουμε δυνάμεις στο όχημα για να δούμε αν υπάρχου ανοχές ή αν υπάρχουν προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης ή στο σύστημα πέδησης.
Στο λάκκο κατόπευσης ελέγχουμε τον κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης την τροφοδοσία καυσίμου και τη σωστή λειτουργία της εξάτμισης.
Στο λάκκο κατόπευσης ελέγχουμε τον κινητήρα, το σύστημα μετάδοσης κίνησης την τροφοδοσία καυσίμου και τη σωστή λειτουργία της εξάτμισης.
Αλλαγή Λαδιών
Η προϊοντική ποιότητα και η τακτική παρακολούθηση είναι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν τις ανάγκες λαδιού του αυτοκινήτου σας. Οι τακτικοί έλεγχοι της στάθμης λαδιού είναι σημαντικοί επειδή οι κινητήρες φυσιολογικά καίνε μικρές ποσότητες λαδιού. Έχει ιδιαίτερη σημασία ο έλεγχος πριν από ένα μεγάλο ταξίδι ή μεταξύ των διαστημάτων αλλαγής λαδιού, επειδή η τεχνολογική πρόοδος έχει αυξήσει τα διαστήματα ελέγχου αναφορικά με τη χιλιομετρική κάλυψη.
Σχεδόν όλα τα νέα οχήματα χρειάζονται αλλαγή λαδιού μετά από ένα χρόνο ή 30.000 km. Στην περίπτωση αυτοκινήτων με φίλτρο σωματιδίων diesel ή υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες που λειτουργούν σε δυσμενείς συνθήκες, ο δείκτης της στάθμης λαδιού μπορεί να επισημάνει την ανάγκη για έλεγχο λαδιού νωρίτερα.
Σχεδόν όλα τα νέα οχήματα χρειάζονται αλλαγή λαδιού μετά από ένα χρόνο ή 30.000 km. Στην περίπτωση αυτοκινήτων με φίλτρο σωματιδίων diesel ή υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες που λειτουργούν σε δυσμενείς συνθήκες, ο δείκτης της στάθμης λαδιού μπορεί να επισημάνει την ανάγκη για έλεγχο λαδιού νωρίτερα.
Service Κλιματιστικού A/C
Βελτιώνουμε την καλή λειτουργία του κλιματισμού με συντήρηση, που θα σας προσφέρει υψηλή απόδοση εώς 70% και 50% οικονομία στα καύσιμα.
Το service είναι μια διαδικασία που είναι απαραίτητη για την χρήση του κλιματισμού του αυτοκινήτου σας εν όψει του καλοκαιριού.
Το service περιλαμβάνει αναλυτικά :
Το service είναι μια διαδικασία που είναι απαραίτητη για την χρήση του κλιματισμού του αυτοκινήτου σας εν όψει του καλοκαιριού.
Το service περιλαμβάνει αναλυτικά :
- Ανάκτηση FREON και καθαρισμός του υπάρχοντος FREON από υγρασίες με αυτόματο ειδικό μηχάνημα.
- Έλεγχος υγροπαγίδας και αντικατάσταση όπου χρειάζεται.
- Έλεγχος και αλλαγή φίλτρου καμπίνας όπου υπάρχει.
- Απολύμανση στοιχείων καμπίνας με ειδικά σπρέι.
- Συμπλήρωση λαδιών κομπρεσέρ.
- Πλήρωση FREON.
- Καθαρισμός εξωτερικού ψυγείου όπου είναι εφικτό.
- Γενικός έλεγχος διαρροών.
Σύστημα Ευθυγράμμισης Citroen Peugeot Renault.
Είναι σημαντικό κάθε όχημα να έχει και τους 4 τροχούς του σωστά ευθυγραμμισμένους. Οι τροχοί που δεν είναι ευθυγραμμισμένοι θα ανταποκριθούν αρνητικά στην φυσική κίνηση του αυτοκινήτου προκαλώντας προβλήματα στην διεύθυνση του αυτοκινήτου, κούραση στον οδηγό, καθώς και πρόωρη κι ανομοιόμορφη φθορά του ελαστικού.
Στην πιο βασική μορφή της, η ευθυγράμμιση των ελαστικών αφορά την ρύθμιση των γωνιών των τροχών του οχήματος ώστε να εξασφαλισθεί ότι οι τροχοί κινούνται σε σχέση με την γεωμετρική κεντρική γραμμή του οχήματος. Κάθε τροχός έχει το δικό του σύνολο στοιχείων δυναμικής (κάμπερ, κάστερ- θετική/ αρνητική γωνία κλίσης σε κάθε και οριζόντιο άξονα-, και κλίση δεξιά αριστερά σε οριζόντιο άξονα )που προσδιορίζονται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
Τα πιο κοινά συμπτώματα που παρουσιάζει ένα όχημα το οποίο δεν είναι ευθυγραμμισμένο περιλαμβάνουν: ανομοιόμορφη ή γρήγορη φθορά των ελαστικών, και όταν το όχημα κατά την κίνηση του σε ευθεία συγκλίνει ή αποκλίνει από αυτή. Όταν διαπιστώσετε αυτού του είδους προβλήματα στο αυτοκίνητο σας, το πιθανότερο είναι οι τροχοί σας να μην είναι ευθυγραμμισμένοι σωστά. Σε αυτή την περίπτωση η FULDA συνιστά να φροντίσετε να ελεγχθεί το αυτοκίνητό σας από ειδικό, ο οποίος να χρησιμοποιεί σύγχρονο τεχνολογικά εξοπλισμό, υποστηριζόμενο από ηλεκτρονικό υπολογιστή, για την ευθυγράμμιση τροχών. Σήμερα, πολύ ειδικοί ελαστικών και αντιπρόσωποι αυτοκινήτων διαθέτουν αυτό τον προηγμένο εξοπλισμό και παρέχουν υπηρεσίες ευθυγράμμισης οχήματος.
Ο καλύτερος τύπος ευθυγράμμισης είναι η ευθυγράμμιση και των τεσσάρων τροχών. Γι' αυτόν τον τύπο της ευθυγράμμισης, ο τεχνικός θα τοποθετήσει ένα όργανο και στους τέσσερις τροχούς και θα μετρήσει τις ρυθμίσεις σε όλους τους τροχούς. Σήμερα πολλά αυτοκίνητα παρέχουν τη δυνατότητα προσαρμογής των ρυθμίσεων των πίσω τροχών, αλλά και ακόμα και για αυτοκίνητα χωρίς την δυνατότητα των πίσω ρυθμίσεων μία ευθυγράμμιση των τεσσάρων τροχών θα επιτρέψει στον τεχνικό να διαπιστώσει οποιαδήποτε προβλήματα κατεύθυνσης των πίσω τροχών και να τα προσαρμόσει με τις ρυθμίσεις στους μπροστινούς τροχούς. Η ευθυγράμμιση δύο τροχών, κατά την οποία μόνο οι μπροστινοί τροχοί είναι ευθυγραμμισμένοι με την κεντρική ευθεία, αποτελεί πλέον παρωχημένο σύστημα ευθυγράμμισης.
Στην πιο βασική μορφή της, η ευθυγράμμιση των ελαστικών αφορά την ρύθμιση των γωνιών των τροχών του οχήματος ώστε να εξασφαλισθεί ότι οι τροχοί κινούνται σε σχέση με την γεωμετρική κεντρική γραμμή του οχήματος. Κάθε τροχός έχει το δικό του σύνολο στοιχείων δυναμικής (κάμπερ, κάστερ- θετική/ αρνητική γωνία κλίσης σε κάθε και οριζόντιο άξονα-, και κλίση δεξιά αριστερά σε οριζόντιο άξονα )που προσδιορίζονται από τον κατασκευαστή του αυτοκινήτου.
Τα πιο κοινά συμπτώματα που παρουσιάζει ένα όχημα το οποίο δεν είναι ευθυγραμμισμένο περιλαμβάνουν: ανομοιόμορφη ή γρήγορη φθορά των ελαστικών, και όταν το όχημα κατά την κίνηση του σε ευθεία συγκλίνει ή αποκλίνει από αυτή. Όταν διαπιστώσετε αυτού του είδους προβλήματα στο αυτοκίνητο σας, το πιθανότερο είναι οι τροχοί σας να μην είναι ευθυγραμμισμένοι σωστά. Σε αυτή την περίπτωση η FULDA συνιστά να φροντίσετε να ελεγχθεί το αυτοκίνητό σας από ειδικό, ο οποίος να χρησιμοποιεί σύγχρονο τεχνολογικά εξοπλισμό, υποστηριζόμενο από ηλεκτρονικό υπολογιστή, για την ευθυγράμμιση τροχών. Σήμερα, πολύ ειδικοί ελαστικών και αντιπρόσωποι αυτοκινήτων διαθέτουν αυτό τον προηγμένο εξοπλισμό και παρέχουν υπηρεσίες ευθυγράμμισης οχήματος.
Ο καλύτερος τύπος ευθυγράμμισης είναι η ευθυγράμμιση και των τεσσάρων τροχών. Γι' αυτόν τον τύπο της ευθυγράμμισης, ο τεχνικός θα τοποθετήσει ένα όργανο και στους τέσσερις τροχούς και θα μετρήσει τις ρυθμίσεις σε όλους τους τροχούς. Σήμερα πολλά αυτοκίνητα παρέχουν τη δυνατότητα προσαρμογής των ρυθμίσεων των πίσω τροχών, αλλά και ακόμα και για αυτοκίνητα χωρίς την δυνατότητα των πίσω ρυθμίσεων μία ευθυγράμμιση των τεσσάρων τροχών θα επιτρέψει στον τεχνικό να διαπιστώσει οποιαδήποτε προβλήματα κατεύθυνσης των πίσω τροχών και να τα προσαρμόσει με τις ρυθμίσεις στους μπροστινούς τροχούς. Η ευθυγράμμιση δύο τροχών, κατά την οποία μόνο οι μπροστινοί τροχοί είναι ευθυγραμμισμένοι με την κεντρική ευθεία, αποτελεί πλέον παρωχημένο σύστημα ευθυγράμμισης.