Τρόποι συντήρησης της μπαταρίας:
Αν η μπαταρία μείνει χωρίς χρήση για 5 μήνες θα την βρούμε σχεδόν άδεια. Ίσως μπορέσει να κάνει μια δύο εκκινήσεις και μετά ο κινητήρας θα την φορτίσει και όλα θα φαίνονται κανονικά. Όμως η ζημιά έχει ήδη γίνει στις πλάκες και η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 40% της ονομαστικής έτσι εάν για κάποιο λόγο ο κινητήρας μου δεν πάρει μπρος με την πρώτη και αναγκασθώ να κάνω μερικές προσπάθειες τότε σίγουρα θα μείνω από μπαταρία.
Κάτω από τέτοιες συνθήκες μια μπαταρία καινούργια θα θελήσει άλλαγμα μέσα σε ένα χρόνο. Εκτός εάν τον χειμώνα κάθε μηνά την φορτίζω ή εάν έχω την δυνατότητα την κρατώ συνέχεια υπό τάση με ένα καλό ηλεκτρονικό φορτιστή.
Εάν η πτώση τάσης της μπαταρίας μας πέσει κάτω από 10,8V ο κίνδυνος για την ζωή της μπαταρίας είναι άμεσος.
Ο καλός οδηγός έχει τα παραπάνω στο μυαλό του και οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί επικοινωνεί με τον εξειδικευμένο ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων. Φυσικά έχει πάντα κοντά του δύο ηλεκτρόδια εκκίνησης για την περίπτωση που μείνει από ρεύμα και χρειαστεί να πάρει ρεύμα από άλλο αυτοκίνητο.